Image hosted by Photobucket.com

2005/09/05

İlk Bloguma Güzel Bir Son


Huzursuzluk...Hayatımızın en çekilmez tarafı galıba.Herseyden huzursuz olma cabamız.Huzursuzdum bugun.Yazın bıtmesı ne kadar mutlu ediyorsa beni,kışın gelmesı de benı o kadar korkutuyor.Büyümenın zamanı mı yoksa bu?Yoksa çocuklugumuzu para ile satın alanların bır oyunu daha mı bu?Ne olursa olsun herkes sırasını bekleyecek.Bekledim ve sıra bende.Aslında ne yaptıysam onu yaşarım polıtıkasına karsıyım.Yapmak mı önemli.
Etrafımızda kac yaratıcı ınsan var.Hepsi de kullanılmakta.Güç ve ya bir kahramanlık değil çabam.Kahramın ve güçsüzüm.Her kahraman güçlü mü olmalı.Kurak topragın kahramanı olan su ne kadar güçlü sizce?
Ucuzluk baslıyor.Kış geldi.Donmus yiyeceklerımızın cözulme zamanı.Hanım sobayı kurmaca,ceviz kestanelemece,üşüyorum uzat elini demeceler basladı.Hayırlı olsun.
Ben hala üşüyorum.Kış,yaz...
El salla haydi!

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home