Image hosted by Photobucket.com

2005/11/08

...

[img](:[/img]

Bir hayatın kaybolusu.Bir çocuklugun yokolusu.Bir yük,bir aile,soguk odalarda üşeyen biri.Bombos bir ev ve bombos hayatların bu dolu hayatı yokedısı.Bir insanın rezıllıgı ve onun cekılen acıları...Ne diyebılırım ki sizelere ve kendıme.
-Erran nasılsın-İyi.
Bu cümleler bos gulucukler huzurlu hayat trıplerı maskesıne sahıbım ve hep erhan gulen ve hep erhan cok konusan oldum.Bu olması gereken olmasa da oldurulması gereken birsey.Belkide oncekı halım sızın sızlerın yanında unuttugum dertlerım ve cok mutlu oldugumun en azından yanımda sızlerın oldugu zamanlar bu maske degıl bu sizlerın benımle oldugunuz zamankı sızsiniz.Elimden gelmıyor dıdınıyorum kosuyorum arıyorum ama hıcbır yandan sans yüzüme gülmüyor.Ben cok yalnızım ve kendı yalnızlıgım ınana kendıme bıle yetmıyor .Bir evde tek olmak yalnız olmak odalarda tek dolasmak...Makarna bile yapamamak...
:)
Sadece bir hareket .Huzur nedir ki?Huzur şu ara bir filmin son sahnesi.Hani şu "Happy End" yazdıkları zaman.Huzur Audrey'i Amelie filminde izlemek.Huzur Ege denizine bakmak....İnsanlardan korkar oldum artık ınsanların gözlerıne bakamaz oldum.Bir kusur var sanki diyorum.
Bu zamanda hangımız yalnız kalmadık ki diyorum?Her zaman bırılerının yanında bırılerı mı oldu?Nerede diyorum o arkadaslar bazen benim en güzel zamanımda yanımda olanlar.İyi gün Dostlarım Nerdesiniz?Tek size kendimi güclü göstermek ıcın hani Erhan buymus ya dedirttirmek için içimdeki kin ile savasacagım.
Allah BeLanı Versin Sevgili Babam...
Şu anda yazıyorum ve benı aglattıgın ıcın tesekkur ederım.Sen daha ne kadar duseceksın baba.1aydır yoksun.Yoktun onceden de ama sımdı fızıken de yoksun.Korkaklık yakısır bazı adamlara.Hıc utanmadın degıl mı Oglundan para istemeye Sigara içmek için benden ıstedıgın paraya.İnan ben utandım o sigarayı alırken sana cok koydu ya sen?Bu durumlara bile bile dustuk.Kumar ve içki masalarında 40 milyar para yerken dusundun mu ben cocuguma 40 mılyonluk bır hedıye aldım mı sımdıye kadar.Cocuguna ne yaptın ?Bunun için sevmıyorum seniİmrenıyorum biri babasına,baba derken.Benım gıbı bır ogula senın gıbı bır baba yakısmadı be adam.Senin için bunlar son noktalarım.Ölümün bile beni ilgilendirmıyor artık.Bu mutsuz yaşantım sizden kaldı.Hayırlı Olsun....
Hiç istemedıgım zamanlarda vuruyorsun degıl mi sonbahar uykusundan kalkan aşk.Karsıma cıkardın ama su ara gücüm yok onun ellerıne uzanmaya.Bana yetecek kadar bende ben yokken ben nasıl ona ben olabılırım.Ona su ara ne vaad edebılrıım.Bir kuru bankta usumeyı mı?Yoksa soguk ege denizi rüzgarında taslarda oturma luksunu mu?Bunları kım ısterkiAşk mutluluk ve bu mutluluga sımdı ihtiyacım olsa da onun bu mutsuzlugu hediye edemem.Ömrum bıtıyor yavas yavas.Kanım ve kesıklerım cogalıyor.
Aşk;tüm anneler gibi güçlüyse sana yetecegım.O kadar kudretin varsa...Kalbin."ÇocuğumDur, vakit geçsin biraz otur, acını anlatan bir şiir yaz Sus gözlerini bkma ihanete Bu mevsim yağmursa bir sonrası yaz
Çocuğum üzülme tüm bunlar geçer Geçer bu kahırdan günler Çocuğum düşünme birazcık yalan Aşk için söylenen şeyler
Bir sabah uyanınca Farklı olur tüm dünya Bir insan suretinde tanıdık biz sevdayı Aşk Tanrı'nın armağanı geri çevrilmez Bu acı hep asildir kolay kolay silinmez
Çocuğum üzülme tüm bunlar geçer Her zaman kaybeden gider (Geçer bu ateşten günler)
Güneş batmadan yıldızlar Görünmez elbet Gelecek günler ne alır ne Verir bilemem Bildiğim, şarkılar biten aşkların Cenaze törenleridir Bir şarkı söyle göm gitsin Göm gitsin yalanları Göm gitsin yalnızlığı Göm gitsin acıları Sonrada otur, yüreğin yeşerene kadar ağla Bırak, bırak başka bir yerde Büyüsün o bebek Belki böylesi daha iyi "

Kalk Çocugum Ayaga.Bu kdar mutsuz ve gucsuz oldugunu bılmıyordum.Elinden bırsey gelmemek bırsey yaratamamak ne kadar acı senın ıcın.Canının sıkılması hergun rutın seyler yapmak ne kadar hosuna gıdıyor olmalı.Bir gün.Bir gün.Egıldın yerden cıkman umuduyla.4yıl sonra Fransa 'dasın Erran Bey hadi kalk silkin ve sil gözyaslarını .Seni Seviyorum Ey Çocuk...Je taime Erranizma...Audrey TauTou :) Huzur.

2 Comments:

Blogger Türevlerim said...

Me too.

2:20 ÖÖ  
Blogger terskose said...

..
seni seviyorum,biliyorsun umarım.

10:26 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home