Image hosted by Photobucket.com

2005/09/05

Köpük


Karanlık gökyüzünü aydınlatır mı benım kırılgan baloncuklarım.Bir nefes ve köpük belkide benim hayatım.Gökyuzu,bulutlar,yalnızlık benım oyuncaklarım.1-2-3-4 baloncuklu bir nefese sahıbım ben.Hüznümü verıyorum bulutlara.Alın bulutlar alın hüznümü.Dışavurumcu degılım bundan sonra.Alın cocuklugumu,oyunlarımı,yalnızlıgımı.Volta atın mutluluklarımla,tesbıh yapın dus kırıklarımla.Mahkum edın benı bir baloncuk gibi ruhunuza.Yagmurlar ve baloncuklar olsun hayatımda.Topraga degmesın patlamasın mutluluklarım.1-2-3-4 baloncuktan fazlasını ıstemıyorum hayatımda.Ben hala bir çocugum.Sen hala acımasız bir hayat.Hayat benim için nefesini verır mısın baloncuklara?Bunu yapacak kudretin yok mu?Ben başladım bile...
1-2-3-4 ufff...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home