Image hosted by Photobucket.com

2005/09/07

:) (:



Bir gülümseme.Bir hüzün yada bir mutluluk gizli içlerinde.Bugün gunluk tarzında yazmayı planlıyorum.Guzel gunler gecırdım iki- üç gün içinde.Bunlar hala taze oldugu ıcın yazmayacagım.Anı olmasını beklıyorum.Bugun evımdeyım.Gripal Enfeksiyonun üst noktasındayım.Gözegen sistemının yanında degılım.Aklım sızlerde inanın ama hasta oldugumdan mütevellit(bu lafın burda gecme sebebı tamamen kelımeyı sevdıgımden)gelemiyorum.

Şu ara bekleyısteyım.Ekım ayı hayatımın en önemli zamanı olacagına inanıyorum.Uykusuzum,suzum.Can sıkıcı bır gün,rutiniz hepımız.Hayatlarımız yasayıslarımız işlerımız sıkıntılarımız cumlede koymadıgım virgüllerimiz aynı.

Sezen Aksu-Gülümse.mp3

Güzel Gülümsemen İçin Tesekkurler

1 Comments:

Blogger ttku said...

virgül olayı süpper.

12:32 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home