Image hosted by Photobucket.com

2005/11/28

Şebnem'den Bana Bir Parça

Sizi bilmem ama ben karar verdim su gibi duru olup hep akmaya ...

Kader varsa benimki bu olsun
Aşk masalsa gerçek olsun ...

Bu ev artık yuva değil bütün eşyalar üstüste
Terketmeden önce...

Dünyanın en güzel şehirlerinden birinde yürüdük kilometrelerce
İz bıraktık kaldırımlarda, otelde, caddelerde ...

Merak etmeden duramıyorum geceleri nasıl uyuyorsun
Beni boşver kendine cevap ver lütfen bu kez dürüst olurmusun?

Bu şarkı bir haykırış bir öpücük sıcak bir kış ...

Yokluğum varlığım bir
Dünüm yok yarınım sır ...

Sesini özledim özledim çok haberim yok durmuş dünya niye
Seninle birlikte kaybolanları arıyorum başka şeylerde ...

Image Hosted by ImageShack.us

Bu beden bu yüz yaşarken
Dün bu günle buluşurken
Bu deniz bu mavi varken
Nerdeyiz niye neden ?


Çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar
Onlar da senin gibi çok tatlıydılar ama;
Canımı yakardılar
Acıtırdılar
...

Ardında bıraktığın karmaşayı
Kökünden tamamen kazıdım
Biraz uzun sürdü ama adeta yenilendim ...

"Hem yakın hem uzakmış yanakları al almış "...

Biz yollarda yalnız kaldık
"Masallarla" sevgi verilmez ...

Sesimi bir duy diye beklemek zor geliyor
Yüzüme bir gül diye düşünmek zor geliyor ...

Neden bütün yollar karanlığa
Gecelerim uzun ışıksız ...

Ben leyla olmuşum kimin umrunda ...

Sevdiğim şeyleri düşündüm sevdiğim insanları
Gördüğüm ve görmediğim yerleri
...

Image Hosted by ImageShack.us

Keşke hayat hergün böyle
Senle başlasa sürpriz dolu olsa ...

Bu da gelir geçer diye inanmazsam
Nasıl yaşarım, nasıl yaşarım, nasıl yaşarım...


"Neler gördü gözlerim neler duydum dinledim
Aşk böyleyse sevmeyin sevmeyin beni "...


Çekilin yanımdan gelmeyin üstüme
İyi gün dostlarım tutmayın elimden

Hangi gün hangi an bir omuz arasam
Uzakta oldunuz
Ne yapsam ne etsem olmadı anlayan
Dostluğu çok gördünüz
...


"Biriyle fena halde konuşmaya ihtiyacım var
Biriyle fena halde dertleşmeye "...


Siyah beyaz bir film gibiydin herkes uyurken izlediğim
Sevgilim benim çok özledim
Her zaman gitmek istediğim tatil yerleri gibiydin
Dergi sayfalarında hiç gidemediğim
Bu bir masal başı iyi mutsuz sonlu
Senle ben batı doğu ama dünya yuvarlak
Kalbim ellerim kadar küçük değil
Kalbim ellerim kadar küçük değil
En çok sevdiğim şarkıydın herkesten çok sevildin
Sevgilim benim çok özledim
"Ben küçük bir kız heyecanlı oyuncaklarım tahtadandı "
Hepsi kırıldı yapıştırdım
Bu bir masal başı iyi mutsuz sonlu
Senle ben batı doğu ama dünya yuvarlak
Kalbim ellerim kadar küçük değil
Kalbim ellerim kadar küçük değil
Ben küçük bir kız heyecanlı oyuncaklarım tahtadandı
Hepsi kırıldı yapıştırdım
...



Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki Söz ver kendine
...

Koşmuşum düşmüşüm kalkmışım
Sevişmek sevmekten gelir inanmışım
Elimden tuttuğunda öyle bir güvenmişim ki
Bize bir şey olmaz sanmışım
...


Yalnız sesimi duy bazen bir resmime bakıyorsan gülen
Islanmıyorsa gözlerin iyi iyi iyi hiç utanma
...

Günlerdir uykum yok
Hayat buysa artık gücüm yok
Daha kaç kez vurulmam
...

"Yüreksiz gözlerin olduğu bu yerde
herkes gibi benimde yarim var
Yüzümden gitmeyen acı gülüşte
hiç sönmeyen yangınların izi var
"...

Hangi büyük aşk hangi büyük kin yok olmaz zamanla
Hangi yanardağ hangi fırtına durulmaz dünyada ...

Bir yanda yorgun düşmüş yaşlanmış insanlar
Bir yanımda ümitle aşkla uyananlar
Dünyanın her hali burda dağınık odamda
Çok düştüm yaralandım ama sarıldım hayata
...

""Dudağımda bir damlan denize döndü
Şiirler yazdım sana okur musun söyle
Yüreğimde herşeyin, koruyup sevdim
Uzanıp ellerimden tutar mısın söyle
""...

Image Hosted by ImageShack.us

Sus pus durmam sakinliğimden
İnsaniyetle çözmeyi sevdiğimden
İlle de savaşmaksa istediğin
Cesaretin var mı yenik düşecek ...

İyi dostlar biriktirdim
Hepsi ailem oldu
Küçük bir aşk yetiştirdim
Düzene yenik düştü ...

Gücün var mı sevgilim
Derin sularda inci tanesi aramaya ...

Acıyı da derdi de severim ben yanımdan geçer beni büyütürler
Yok yok olmaz inancım yok ne üzgünüm ne kırgınım ...

Nerden geldim of yolculuk nereye
Belki söyler of sorarsam kadere
Yok sevenim arzuyla
Mezarlar bile küsmüş of kadınca ölene
...

Beni sevmezsen yağmurları sev
Bulutlar ağlasın sen gül güneş doğsun yeniden
...

Al beni istersen sevgim içimde
Gökyüzüm masmavi çığlıklar gökyüzümde
Al beni yanına dünyadan koru
Yeniden öğret dünyadaki yolu tanrım
...

Çaresizlik gözlerinde can verirken
Ellerimde sustun artık sen
Söylerim ben senin yerine
...


Teşekkürler Hayatımı Diger Hayatlardan Farklı Yaptıgın İçin...

3 Comments:

Blogger Gözen said...

oyş..
Şebo'mm..
yirim.

apayrı biri o.

2:14 ÖÖ  
Blogger terskose said...

hayat'ım..

10:06 ÖS  
Blogger Sera said...

mükemmellik :)

12:25 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home