Image hosted by Photobucket.com

2005/12/07

Hasat Zamanı Gömüleceğim Ben...





Uykumdan uyandım karanlıkta boynumda bir kesik.Kanlarım damladı damladı damladı yastıgın yüzüne.Sersemlesmis beynım ve gözlerımı acmamı engel olan capaklasmıs kırpıklerım.Kan kokusu ve yavasca akan zaman arasında kaybolan,ben...

Kalktıgımda odamda ki belli belirsiz seslerinizi duydum.Hepiniz oradaydınız ama gözlerım acıyor acamıyorum,göremıyorum sızlerı.Hepiniz benden bir parca aldınız ruhumu teslim etmemi bekleyen Tanrı huzurunda.

Dostum,akrabam,arkadaslarım...
Gülüşlerinizi kendinize saklayın,benım yaralarımdan uzak tutun.Birkacımız yaralıyız bu mekanda.Kesıklerle dolu izlerımız var siz ellerimiz ve ayaklarımıza baktıgınızda.Aynamızın arkadasında ne entrikalar döndugunu hanginiz sordunuz?Gözyaslarımızı sakladık yanlarınızda neden sizce...Kanlarımızı akıtmadık karsınızda,bize kan kusturmamanız için...

Boynum hala kanıyor...Kesdim sizin ellerınle.
Bir kacımız yaralı ve kan kaybederken kendi grup kanımı içtiyorum ben bencilce...

Bundan sonra seyircisiz tiyatrolarda oyun oynayacagım...Hayatımdan bir parça bir parça keserek...

Hasat Zamanı Başladı Ölü Tohumun Evlatları Ekinlerim,Tek...Tek kesmeye Başladım...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home