Image hosted by Photobucket.com

2005/12/27

"Hep Yaz"dedi o,bana...

Image Hosted by ImageShack.us


Bir Midilli Edası...

Yine sensın gece yarısı aklıma gelen.Senden uzaklasmak ıstedım,kendımden sogutmak ama olmadı,yapamadım.Aglayan yüzünü gördüm hayalimin.Bu beni dokunamadıgım,kişiye dokundurdu.Bunu görmek ne kadar acı bilmek istemezsin.

Hayalin hasretligi yakmıstı gözlerımı.Nerede sana benzeyen birini görsem basımı ceviriyorum,gözlerım yanıyor anında kalbim acıyor.

Gelmek istiyorum yanına ama bu hayalin yolu kac vesait onu bilmiyorum.Gelecegım yerın vurdumduymaz soförleri seni bana getirecekmıydı acaba?Ya sen o soguk otogar taslarındaki benım için hazırlanmıs su birikintisi manzaralı banklarda benimle oturacakmıydın?

Bilmiyorum,hala gerceklerı göremiyorum galiba.Olmayacak bir hayale senide sürüklüyorum sensizce.Senden habersiz hayal ediyorum bizi.

İçimdeki sevigiyi anlatamıyorum.Bzen su oluyor sevgin dokununca içim serinliyor,içimdeki yangını bir damlan söndürüyor.Toprak oluyor bazen yagmur sonrası seni soluyorum gökyuzunden.

Anlamıyorsun beni biliyorum.Senin için düs yazdıklarım.Senın ıcın sadece hayali bir asıgım.Ne olursa olsun güzel gözlum senın hayalınle yasayacagım,kırıklıkları hergun kalbımı kanatsa bile...

Bak gökyüzüne ordayım,vapurun cevresınde senın denıze attıgın simit kırıntılarını kapmak ıcın mucadele veren... benım...

Ask benım ıcın baska bir duygu,bir hayal ne olursa olsun bari büyüsünü bozma.Ben alıstım sensız senı yasamaya,bırakta kendımı tüketeyım senle,bırakta gözyaslarım sen olsun,sen benım olmadıkca....

Dew_Spacious

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home