Image hosted by Photobucket.com

2005/09/13

She Loves Me,She Loves Me Not


Tedavi için,zorunlu bir uygulama oldugu bu.Sacma sapan doktorlar tarafından hediye edılmıs su farklı deftere yazmaya basladım bugun.Aslında suç sende degıl ama sana yuklenıyor ve sana catabılıyorum.

Ne olursa olsun ilk defterımsın.Daha dogrusu ilk hedıyemsın.Beyaz bos bır sayfa uzerıne mavi şeritlerle süslenmıssın.Pürüssüz degılsın yada ben öyle hissediyorum hislerım olmayan su anda.

Hissetmek...İnan bana ne kadar uzak bir sözcuk bu.Sen ne kadar hislere sahıpsen gunlugum bende inan senın kadar hissedıyorum.Bu hayatta en buyuk hissim olacaksın galıba su hastalıgım surecınde.

Kendimi sana tanıtaym gunlugum.İsmim Lupita.Fransanın beamount kentınde yasıyorum.17ime yeni girdım.Kumralım,saclarım parlak gorunur hep.Büyük ela gözlerım var.Büyük ve belırgın olması galıba digerlerın olmamasına baglı.Okul hayatım hıc olmadı.15 yıldır annemle tek basıma bır yasam suruyorum.Çok sabırlı bir insan annem.Benim gibi bir evladı olması onun iyiligine,ruhuna yakışmıyor.Ceza veriyorum her hissini bilmedıgım nefesimde...

Tanıs benımle gunluk.Elini uzattıysan da hissedemıyorum seni.Hicbir harfimi,hicbir dokundugum sayfanı,murekkep kokunu,kırısıklıklarını ,kendine özgu kokunu hic tadamayacagım.

İlerı derecede olan hastalıgım yani sana kısaca duyu kaybı oldugunu soyleyeyım.Umutsuz ve eşsiz bir vakayım anlayacagın.4 duyu organıma da sahıp degılım,dogustan.

Tat alabılmek,dokundugunu hissetmek,koklamak,duymak gibi insani özellıklere sahip olmayan bir deney tupuyum anlayacagın.

En azından görebılmek guzel bırsey :)

Lupita May
21.Nisan.2001
Pazartesi
Kayıt No:1

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home